vrijdag 22 mei 2009

de ontmoeting

Plotseling stond hij daar. De man met de hoed. Hij zag mij niet, hij stond aan de waterkant en leek op iemand te wachten. Keek een paar keer op zijn horloge. Ik lag met een boek in het gras achter een struik.
Rusteloos beende hij wat heen en weer, nam zijn hoed van zijn hoofd, wreef over zijn haar en zette 'm daarna weer op. Ineens hoorde ik iemand anders aankomen. Een vrouw, met een strooien hoedje op. Zij snelde naar de man en daar zag ik iets prachtigs. Ze omhelsden elkaar zo innig, teder en liefdevol, het benam me haast de adem. Zo stonden ze daar minutenlang en ik, Kaatoo, bleef kijken en kijken. Al snel werd hun geminnekoos te intiem. Voorzichtig sloeg ik mijn boek dicht en sloop weg.

6 opmerkingen:

  1. heeeyy kaatooo
    hier kaat
    ja ik schrok ervan
    maar gelukkig heb ik je gevonden
    moooiii dit blog en die illustraties
    knap joh

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach guttegut, wat een heerlijke surrealistische blogjes met ditto illu's heb je toch. A beautiful mind is a joy forever. wees er zuinig op, hou het in conditie en laat het vooral niet verstoffen in een donker hoekje.

    Je weet hoe ik je stijl vind lijken , don't go changin !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kaatmossel, halllooo! Niet schrikken hoor, creatieve geesten zijn onnavolgbaar, ik kan mijn gedrag vaak niet verklaren, ook niet naderhand. Ik ben een beetje mal maar.... hubsch. Kaatmossel, wil je me ajb je haifjesadres doormailen? Ik kan het nl. niet meer vinden. Ik ben tamelijk ongeordend, gelukkig....
    Brownie, thank you Mr. CaseyCasey & misschien word ik wel de nieuwe Hermana Petronella de Boerin......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kaatoo zegt: wie is nu toch weer PetraPuk? Keine ahnung, maar PetraPuk is Kaatoo, dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. op hyves heet ik anganita50
    hoop dat je me kan vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke verhaaltjes,net als spritsen, daar kan ik me ook vol aan eten.

    BeantwoordenVerwijderen