zondag 10 mei 2009

verliefd


Eerst was hij alleen op mij. Ik niet op hem. Maar toen stuurde hij mij briefjes vol mooie woorden. En als ik ergens gek van word, gek in mijn hoofd, nou, dan is dat van briefjes vol mooie woorden geschreven door een man die verliefd op mij is. En toen kon ik niet meer denken als ik hem zag. Alleen maar voelen. Ja, als boter werd ik, je bent Kaatootje of je bent het niet. Maar goed, gistermiddag kwam ik hem weer tegen, in de stad. Het was van dat frisse voorjaarsweer en hij droeg een trui. Echt een trui voor hem, zo gaaf! Ik werd direct boterder dan boter. Ja, moet hij dan ook maar niet die trui aantrekken. 'Je mag 'm ook uittrekken, hoor, Kaatoo' grinnikte hij toen hij mij zag staren. Ja, nu moet ik even ophouden met schrijven, want ik kan niet meer denken enzo.

2 opmerkingen:

  1. Vroegah.....werkte er een hoofd p&o ergens in Amsterdam en die had als bijnaam "Trui" (ja, je begrijpt wel waarom), dat was heel komisch als mensen hem zo in zijn aanwezigheid noemden en hij het niet door had. Hij werd ook wel "Hoe heet het" genoemd omdat hij zo iedere zin begon. Ach ja, een Noord Hollander...
    Fopje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uhm, hoe heet het, uhm, wat bedoel je daar mee?

    BeantwoordenVerwijderen