woensdag 13 mei 2009

werkelijk, nee werkelijk


Had ik het al eens over mijn buurman gehad?Nee? Nou, dit is 'm dus en hij is kunstenaar. 'Kaatoo', zei hij laatst, 'Kaatoo, werkelijk, nee werkelijk ...... door die klotekredietcrisis is geen mens meer geinteresseerd in kunst. In mijn kunst welteverstaan. Ik verkoop geen ene donder meer! '
'Nou, da's dan jammer vette Hulk', zei ik, nee, sneerde ik. 'Jammer dan, maar misschien kun je jezelf verkopen, als kunststuk, op de vrijmarkt ofzo? '
'Nou, Kaatoo, nou', antwoordde hij, terwijl hij nadenkend over zijn kin streek. 'Daar zeg je me zoal wat. '
Ik denk dat ik 'm maar een grote bos Narcissen voor zijn verjaardag geef volgende week.

3 opmerkingen:

  1. Mooie combi zeg, met die tekeningen zo erbij! Very schön.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker absurdistisch geschreven! Die laatste zin in combinatie met de illustratie is klasse. Het geeft jouw originele geest weer...
    Liefs,
    R

    BeantwoordenVerwijderen