woensdag 20 mei 2009

de nieuwe Einstein

'Gosh, Kaatoo, da's fijn om te horen! Dat een grote rotzooi staat voor hoge intelligentie.' Op zijn bleek gelaat, omringd door een grijze haardos,verschijnt zowaar een lichte blos. 'Ja', zeg ik, daar is in jouw geval zeer zeker sprake van. Sterker nog, ik schat jou in als een ware Einstein.' 'Hahaha, Kaatoo toch, Einstein, Einstein.....' En hij mompelt die naam nog enkele malen. 'Zeg, ik ga maar weer eens, collega,' zeg ik. 'Een ding Einstein, van jouw kamer kunnen we echt geen flexplek maken. Hier wil geen mens flexen. In zo'n enorme bende! Vindt hij ook weer geweldig, als ik wegloop hoor ik hem nog bulderen in zijn kamer.

2 opmerkingen:

  1. tjonge, dit maakt mijn hele dag goed !! Wauw wauw echt helemaal te gek. Dankjewel Katoo :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan, Margreet, graag gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen