zaterdag 9 mei 2009

wijn, wijn, wijn


Ooooh, het gaat best vaak over dansen hier bij Kaatootje. Ik dans graag, ja, I admitt, but: sometimes ben ik een beetje overenthousiastic. U know. Zoals laatst. Eerst was het eten geblazen, eet, eet, eet, oooh, pppfff, wat veeeel. En zout, best wel. Een daarbij dronk ik wijn, wijn, wijn. Ooooh, pppffff, wat veel. Zeven liter, oeh, ja, echt, really, Ich meine, het was ein bitchen zuviel this time. But, anyway, toen begon de band te spelen. Oooh, wat een band, met een vrouwelijke saxofonist erin, met lang blond haar. Zij leek op mij, van vroeger en ik werd een beetje sad, U know. Versteht Ihnen dass? Ach, wass, als ik het zelf maar begrijp. Daar danste ik, op die heerlijke funkmuziek, de vrouw op de sax was als een Candy. Wat een snoepje, net ik van toen. En ik danste en danste met zeven liter wijn achter de kiezen. Oh neeee, zo zeg je dat niet, gewoon, door mijn keelgat gegoten en uhm, ik vroeg of ik ook wat mocht spelen en toen, aaaaa, tja, nu weet ik het niet meer. Ja, wat dacht je wat, Conjitootje, met zeven liter wijn achter de niet-kiezen vertelt niemand het meer na. Maar kijk, hier dans ik, zie je......

2 opmerkingen:

  1. Volgens het Bureau voor Gezonde Voeding en Leefstijl (BGVL) is 2 glazen voor een vrouw de limiet.
    Fopje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Oepsietipsiedeflopsienogantoe, zit ik ff over de grens, heeee, ha haha!

    BeantwoordenVerwijderen