woensdag 13 mei 2009

miauw


Mijn nieuwste collega is me d'r eentje. Zodra het mooi weer is, nou, dan weet ik het wel. Ik haal alvast het integriteitsbeleidsprotocol van stal, want zoals zij d'r bij loopt. Geen vent kan zijn ogen in zijn zak houden, echt niet. En de vrouwen, oei, vals als katten.
Als ze voorbij loopt op haar high heels, in haar nauwsluitende jurkje, met haar sunglasses nog op, vaak elegant in haar haar gestoken, nououou, dan begint het gemiauw. 'Miauw, miauw, miauauauw...... weet je hoe zij aan haar baan is gekomen...? Nou, miauw, miauw, miauauauw...... Als je dat nog niet ziet, dan ben je blind zeker.'

En ja, tja, alle bazen zijn van de mannelijke kunne op mijn office. En zij hebben hun ogen niet in hun zak, no, never en never do they wear their eyes in their pockets ofzoiets. Dus d'r valt wat voor te zeggen, maar ja, ik vind, het moet wel een beetje integer blijven allemaal bij mij op kantoor. Ik werk in de boterhandel, overigens, had ik dat al verteld?

2 opmerkingen: