vrijdag 29 mei 2009

potverdorienogantoe

'Nou', zeg ik, 'zeg nou eens wat je denkt!' 'Mmm, mmm', antwoordt ze en sluit zich weer af. Hangt daar maar zo'n beetje tegen die tafel te hangen! Ongeduldig loop ik weg, naar de wc. Even van me afplassen. Als ik terug kom tref ik haar nog zo aan!
'Gezellig hoor', denk ik, 'gaan we een dagje samen uit en dan komt er geen stom woord uit je, Sonja! Sonja Beenders!' 'Wat is er met je aan de hand!' roep ik. Verstoord kijkt ze op, nou ja, kijken, ze tilt een ooglid ietsje op en een wenkbrauw gaat mee omhoog. 'Im am not amused, Sonja', bits ik. ' Ik ga! Doe jij maar lekker wat je zelf wilt, ik ga!' Bozig been ik weg. Als ik mijn fiets van het slot haal, zie ik dat ze er nog steeds zo bijstaat. Ik fiets nog geen honderd meter of ik kom hem tegen. 'Potverdorienogantoe Kaatoo', denk ik, 'potverdorie!'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten