zondag 24 mei 2009

nou moe!


Nog steeds was heur haar rood als peentjes. Op mijn vraag waarom ze het nog niet had geverfd, antwoordde ze geheimzinnig: 'ik was even te druk met mijn tenen......'
Verbaasd keek ik haar aan. ' Wacht even' , riep ze uit en snelde naar haar slaapkamer. Daar hoorde ik van die ritselderitsel-uitkleed-geluiden. Gekleed in slechts een bh en slipje, appeltjesgroen, stapte ze binnen. 'Tadaaaa', riep ze, 'kijk eens!' En ik keek en wat zag ik! Zes tenen! Ze had zes tenen! 'Nou moet het toch niet gekker worden met jou, he?! ' riep ik uit. 'Maar waar had je het nou zo druk mee als ik vragen mag?' Wederom geheimzinnig lachend keek ze me aan......

3 opmerkingen:

  1. wow kaatoo...wat een fijne sait heb je hier! Lees als een trein, ik ben net in terugvolgorde door al je berichten heen getjoekt. En ik weet nu, die vrouw met de zes tenen, die had vroeger blond haar en ik hoop maar dat je me nog meer gaat vertellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merci ladies, ja, mooi he, die zes teentjes en Jowi, yes, fijn dan je zo lekker getjoekt hebt. U're welcome!

    BeantwoordenVerwijderen