zaterdag 9 mei 2009

huilende vrouwen, bbrrrrr


De man zegt: een vrouw is pas compleet als ze huilt. En zij, de vrouw, zij lacht door haar tranen heen en zegt: oh, oh, is het zo goed dan?
En ze weet niet wat hij ziet.

Even verderop zit ik en ik lees mijn NRC Next. Ik wil niet veel zeggen maar als je de NRC Next leest, als vrouw zeker, dan zit er wel een meer dan gemiddeld aantal goed ontwikkelde hersenen in je hoofd. En dat weet men om mij heen. Ik ben dan wel Kaatootje, maar ik laat mij de kaas niet van mijn brood eten en zeker de boter niet. Ook niet eraf likken, kijk maar uit. Maar goed, ik kijk vanachter mijn krant eens naar dat stel, die man....... en die huilende vrouw..... en ik denk: wat een Koe, wat een domme Koe, nee het is een KoeCloop.
Zo, ja, ik weet het, ik was even niet zo aardig, maar ik kan er maar slecht tegen, tegen van die vrouwen die huilen terwille van hun man.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten