vrijdag 5 juni 2009

genotzalig


Al uren ben ik op het feest, uuuuren. Een soort van underground-feest is het met allemaal hippe bezoekers. Met piercings, hanenkammen, grote boots. Ik val een beetje uit de toon hier maar doe dapper mijn best. Drink bier, voer gesprekken met mannen met wilde blikken die ruiken naar drank en zweet. Ga contacten aan met onwillige dames, die schaapachtig reageren en me niet in hun kring toelaten. Rond één uur in de nacht ben ik uitgefeest, ik wil naar huis. Naar daar waar mijn liefje lekker warm in bedje ligt en op mij wacht. Ik vertrek maar als ik langs de steile trap naar beneden loop, voel ik dat ik ontzettend nodig moet plassen. Oh, ik houd het niet meer. Buitengekomen hurk ik en genotzalig sas ik zo hard ik kan. Mmmm, verrukkelijk denk ik en hoop dat straks zo'n vrouw in mijn plasje stapt.

6 opmerkingen:

  1. Misschien zou zo'n vrouw daar even een beetje kunnen struikelen en precies met d'r mooie kontje in jouw plas vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Oeh, ja, met haar kontje lijkt me geweldig, zo hopladepopla!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was 't niet zo'n
    ( http://www.nu.nl/column/2001644/barplassen-een-way-of-living.html ) feest...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Oh, wat heerlijk, tegen een bar plassen, maar... dat kunnen alleen mannen denk ik, toch, Anders?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. off topic: *lukt niet om te reageren, toen ik half verdwaalde in je blog verhaal somewhere else* verder: breathless oelalala!

    BeantwoordenVerwijderen